många är vi

med mycket snack och lite verkstad. nu blir det dock mulholland dr-omtittning.

godnatt ni värld av skit. hoppas ni kvävs.




lite senare efter halva filmen får jag säga jääävlar va läskig den är. maaaybe baaaby. fiii faan. vågar man kolla andra halvan?


Kvällen slutade med att jag kollade igenom en hel dokumentärserie om konflikten mellan nynassar och förortsblattar. Den var rätt nice ändå. Lite känslosam i sista delen. Fattar inte varför inte alla bara kan hålla sams. Hala fram fredspipan bara. Blir oftast samma grej vad jag än ser där folk slåss på allvar. Jag fattar bara inte. Ok man tycker olika, ser olika ut eller vad fan som helst. Men så viktigt är väl inget att man skulle vilja skada någon? Alla vill väl egentligen bara älska varandra?

http://www.youtube.com/watch?v=LZWsZyShR_s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0