Helikoptrar, helt klart ballare än fjärilar

Det är officiellt. Jag kan inte sova. Inte för fem öre. Det kanske varit ganska uppenbart för min omgivning länge, men jag känner att min enorma läsarbas behöver veta.

Det är många faktorer som spelar in. Först och främst en konstant framåtlutning i att människan naturligt i perioder av sysslolöshet har ett dygn som är 25 timmar långt. Sen för min egen del även onaturliga oroskänslor som gör att jag ligger och skakar med benen, vrider mig, vänder mig. Och nu även på senare tid att jag är så trött på mina tankar att jag hellre sätter på ett avsnitt arkiv-x till, spelar ett jävla dataspel eller bara vad fan som helst för att slippa lägga mig raklång i sängen och stirra i taket i 4 timmar innan jag somnar.

Så vad gör man åt det?

Sömnlösheten har fått mig att inte kunna tänka konstruktivt. Det går väl en dag till. Imorn kanske det blir bättre. Liksom aldeles av sig självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0