Ett minnesvärt blogginlägg

Igår lyssnades det igenom extremt mycket bra musik och åts sjukt god mat.  Men lika gött och roligt som det var har jag tråkigt idag. Universum fungerar.

Livet är hysteriskt. Snurrande bollar.

Jag har inte gjort något spännande idag, inte sett något spännande idag. Rätt ospännande. Så jag kan inte skriva om något spännande. Kanske om jag haft bra fantasi hade jag kunnat hitta på något mer spännande än att skriva om ospänning. Om jag drar ut på detta stycke litet till, liksom tar mig friheten att slösa med er tid så kanske jag kan klämma in ordet spännande så många gånger så det blir "roligt". Ungefär lika "roligt" som att enda anledningen till att aftonbladet skriver om Anna Anka är för att det är tacksamt att göra ordvitsar med. Och att jag nu nämt hennes namn får mig att känna mig rentav smutsig om mina små skrivfingrar. Förlåt!

Go'natt

/Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0