Under The Sycamore Trees

Osämjan ligger där bakom och vilar. Jag har alltid vägrat låtsas. Men jag har aldrig trott på att göra mig ovän i onödan. Jag försöker välja mina ord. Men tycker jag att du ger mindre än du tar så kommer du förhoppningsvis märka det.

Dagarna är både lätta och tunga. Boxningssäckar är inte mina vänner. Hånar mig själv för varje gång jag gnällt över att behövt packa guitar hero på cdon. 40kg och otympligt som fan. Nu ska det iväg 60 stycken till Danmark. Och det står även mellan mig och en annan snubbe att dra lott om att köra ner skiten i skåpbil. Så nu vet ni det.

Tur att jag har Nick Drake som kan trösta mig om kvällarna. Jag har även odlat fram en kärlek till vitlök och att duscha i onödan. Allt för att bli lite piggare.

Det har vart lite gött jammin' det senaste. Bjuds det på mer må ni tro?

Sannerligen Eder

Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0