Gin

Igårkväll sammanstrålade jag, Adam K och John K hemma hos sistnämnde. Vi drack gin, glögg och vin. Alla ur våra egna glas. Där alkoholen rann ner formades ord som möttes och dansade med stor passion. Vi diskuterade världens framtid ur olika perspektiv, från ett globalt ner till våra egna personliga.

Vår ambition var att gå ut på lokal. Men ingen ville titta på klockan. Slutligen klämtade alla klockor 2 och vi gav oss ut i kylan. Vi hade en destination. Men vi fastnade där ute. Jag gav upp först med magsmärtor och bristande morale. Jag gick hem. sjöng igenom några låtar för jag råkade tänka "undra om jag kan spela min skit såhääär full". Sen krashade jag ner i min säng som till min milda förvåning förvandlats till en karusell.

Jag föreställer mig att resterande deltagare i natten stod och sjöng "No Quarter" tillsammans.

Idag betalar jag för igår. Och det är det värt.


Kommentarer
Postat av: Adam

Riktigt trevlig kväll alltså!

2009-11-17 @ 00:22:14
Postat av: Jonas

det var niiiice. tack för sällskapet :)

2009-11-17 @ 18:21:22
URL: http://liquorbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0