Retrospektakel

(jonas)

Såhär i efterhand på söndag morgon känns allt som hänt under helgen helt poänglöst. Tråkigt att säga men efter igårkväll känns det som jag kommer dröja med att gå till samma ställe igen. Nu låter det som jag gjort bort mig men det har jag nog inte. Däremot var jag så jävla uttråkad att det kändes som jag satt av tiden. Sen får man väl säga att man lärt känna aldeles för många människor genom åren som varje gång man träffar dem inte ger tillbaka något alls. De lyckades bra med att dra ner mig igår.

Har inte blivit något musicerande på 3 dagar. en sträng är av på min Furch-gitarr så jag tänkte att jag skulle rengöra och olja in den lite. har lite igångsättningsmotsånd.

nu lyssnar jag på soundtracket till lost highway. se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0