Lite mer bilder från borås gator

I fredags var det inte bara roligt att The Wolf Verine spelade utan även stans goaste jazz-katter skrapade ihop nån hundring var på nån timma. Kände mig grymt bortskämd när jag stod där och det svängde på som fan.



Slutligen från den dagen måste jag fan ladda upp en bild på Nicke 'Bilen' Kekkzor.  Man kan bara älska denna killen när han är såhär glad. (säg till om jag ska ta ner bilden så gör jag det)



Glöm inte se Brick Club live om ni får chansen.  Räsergött.



Text under bilder såhär, känns svårt att se att någon lägger fokus vid detta. Men nåväl!

På torsdag drar vi till Arvikafestivalen för att se The Mars Volta, Nine Inch Nails och kanske opeth? Hursomhelst så bär det på fredag av från arvika till Skavsta flygplats för att släppa av 3/4 av The Wolf Verine för en flygresa till baltikum. Jag kommer nog boka vandrarhem imorn för att stanna i nyköping i två dagar och vänta in dem och sen skjutsa dem hem igen på söndag. Hoppas man lyckas ockupera tiden på något bra sätt i en sån liten stad.


Ni bara måste lyssna på den här

Kommentarer
Postat av: nickletz

Haha hur fan kan jag ha missat den här? Klockren bild ju! Pusskram

2009-07-18 @ 14:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0