veckan

(john)

Jonas i lokalen

- Här har vi Jonas någon gång under natten till idag.

Har varit grymt lycklig den här veckan, har haft väldigt mycket att göra hela tiden och även haft tid för avkoppling då jag är ledig från jobbet.
The Wolf Verine har grymt mycket att göra nu, vilket glädjer mig hur mycket som helst. Har repat in våra låtar med vår gamle vapendragare Nicklas igen! Kan inte sluta le.

Tycker verkligen att alla borde ge Lars Von Trier världens största chans. har snart plöjt igenom allt han har att erbjuda och jävlar vilka filmer den mannen gör! Såg Breaking The Waves häromdagen, se den!

Idag blev jag mysigt överraskad av Esmeralda som kom förbi och väckte mig med indisk lunch.
Till lunchen avnjöts kultrullen "Boogie Nights" och den är ju för mysig asså!
Kvällen bjuder på rep och lönestund vid klockan 00.00, hrhmmm. Får bli en celebrationbärs med Nicke och Andrej! Ska se ifall Jonas pallrar sig med också!
Tills dess ska jag bada och läsa William S. Burroughs - The Soft Machine.

På lördag bjuder nabben-festivalen på kalas och The Wolf Verine spelar 00.45 (schysst tid, för oss som gillar att stanna kvar i det nyktra stadiet, nej ärligt, det är en grym tid! Hade jag sett oss spela som åskådare så skulle jag vilja se TWV vid nattetid).
Alla borde komma förbi Nabben på kalas, grill och bad!

ha en fin och regning dag / eder DIRK DIGGLER

börja aldrig att spela trummor

: Min hand efter repet igår! :

(allt man gör ska på något sätt ge resultat, röker du - får du cancer, trummar du - dör handen)


PS.
mystips för alla med VHS-Spelare:
Queen - The Magic Years (Vhs, del 1-3)  : schyssta dokumentärer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0