Lägesrapport

(Jonas)

De senaste dagarna har varit mycket bra. Vi har repat en del och skrivit lite nytt. allt känns bra, hjulen snurrar. Annars har vi mest kollat film och tagit det lugnt.

Den nuvarande planen är att spela in 4 låtar för att kunna börja skicka runt så vi kan fixa gigs och andra möjligheter. Men nog om det. Jag känner mig lite fåordig just nu.

Även om jag är glad är jag även ruskigt förbannad. Tyvärr kan jag inte gå in på varför utan att fastna i timlånga debatter med rabiata feministäckel som älskar att klaga på män istället för att försöka uppnå en mer jämnställd värld.




Här kommer iaf tips på två skivor som vanligt. En är mycket bra. Det är Telefon Tel Aviv, sjukt spännande elektronica för att komma från USA. Otroligt talangfullt. (länk: http://open.spotify.com/album/3op1q2wfgvazqkijotgf5i )
andra är en samlingsskiva av jääävligt störd sönderdistad, sönderstyckad elektronik: "Ulver 1993-2003: 1st decade in the machines. länk: Http://open.spotify.com/album/18CuHJbrgkfcl2iXSetMsU

baad news beers var precis som benchwarmers fast med en full billy bob thornton. roligt och pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0