Dagsjournal

Kom just hem för en chillout-paus innan kvällen fortsätter. Jag (jonas) mötte upp John och Andrej i parken, käkade två svettiga burgers på donken och köpte öronpluggar. Det bar sen av till rep där vi testade lite med andrej på bas. Det gick förvånansvärt lätt. Utan att man underskattar den killen så lyckas han överaska med brillians oavsett mentalstatus. Jag hoppas ändå på mer rep i dagarna så man kommer framåt i arbetet. När det går för många dagar mellan repen blir det lätt att man glömmer och tabbar sig och saker tar lite mer tid än de borde.

Shit va trött jag är. Ska kicka-bakåt med lite dålig tv (på datorn)



Och gott folk. Jag har hittat en riktig pärla. Som en blandning av Boards of Canada och Grizzly Bear ljuder fräsha toner av "Minotaur Shock" ett band de flesta borde kolla upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0