Glada Nyheter

Idag fick jag ett halvtidsjobb som lageransvarig. Helt perfekt. Ska bli gött som fan att kunna klara sitt uppehälle igen. Till slut blev det inga vidare pengar jag behövde låna för att klara mig. Kanske en månads utgifter eller så. Men jag tror jag får igen det från alfakassan sen.

Hursomhelst. Jag har tillfrisknat från min förkylning. Känner mig lite muntrare. Halvtidsjobb på ett skönt ställe. Hur mycket bättre kan det bli?

Till helgen blir det way out west. verkar som att det blir på egen hand. men det är väl nästan bäst så?

/Jonas

Kommentarer
Postat av: Babsen

Ja, där har du kanske svaret på vad det kunde vara bakom hörnet. Och jag som hade tänkt säga till dig att man inte bara kan vänta och se vad som händer, utan man måste faktiskt se till själv att det händer. Ses! B

2009-08-13 @ 07:34:52
Postat av: Jonas

Nej det har jag absolut inte svaret på. "stort och viktigt" det är ett jobb som lageransvarig...



och tror du jag är dum i huvet? jag vet väl att man inte kan vänta på saker.

2009-08-17 @ 14:52:46
URL: http://liquorbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0